Monday, December 22, 2008

tragedi 22 disember

aku dapat msj dari bini aku

"kalau ade rezeki mungkin papa akan jadik papa"

memule aku masih tak paham ape yang di sampaikan olehnye..
lepas aku amati bebetul baru aku tau yang aku akan menimang cahaya mata nanti..
wow seronoknye..

"ya allah ampunilah dosaku..ampunilah dosa isteriku ya allah...aku bermohon kepadamu ya allah..jadikanlah zuriat yang di kandung oleh isteriku sebagai zuriat yang soleh dan solehah..zuriat yang akan mendoakan kami kesejahteraan kami di alam mu ya allah..zuriat yang akan membanggakan kami satu hari nanti ya allah..aku bermohon kepada mu ya allah..ampunilah dosaku ya allah..aku terima qada' dan qadarmu ya allah..."

tulah ungkapan pertama yang terlintas dalam hati aku setelah aku tau yang isteri aku mengandung..

No comments: