Monday, December 1, 2008

ibu mertuaku

hari nih bini aku cakap umah mak mertua aku dinaiki air...herm...besh lah diorang..bleh main jetski depan umah..wakaka...mesti besh kan...alhamdulillah kat jhr nih cuace cerah..baik punya...aku dah cukup fobia bile sebut pasal banjir nih..maklumlah..akukan salah sorang mangse banjir yang terselamat lagi...thread aku sebelum nih kan aku dah stor pasal banjir..buat mami di kampung..hati2 lah..elakkan dari main air di luar sana...ehh..buat ape aku nasihatkan mami..takkan mami nak main air banjir..aku sepatutnye nasihat adek2 ipar aku dan anak2 buah aku supaye tak main air kat lua rumah..kalu bleh janganlah main air banjir..nanti lemas susah..aku nih dah la tak reti berenang..aku nak belajar berenang dengan zambri..tapi dier sebok dengan ekon dier tuh..dah lah smlm dier pinjam playar aku sampai jatuh dalam longkang..kesian kat aku...ehh...ape yang aku citer nih..akupun dah semakin tak paham..buat ibu mertuaku di kampung..jangan main air ujan..tata

1 comment:

Maria Hadiey said...

ibu mertuamu yang best....nampaknya x dapat balik la raya haji ni..... huhuhu....