Tuesday, December 2, 2008

perkahwinan nabila dan eddi ghiler

pada 2 disember 2008..si edi ghiler dan nabila akhirnya bersatu menjadik suami isteri..herm..dah lame aku tak dengar cerita mamat nih..tetau kawen gak akhirnue..beliau ade ingatkan aku supaye datang ke rumah die..tapi apakan daya..aku nih kan orang yang berkerjaya..so tak dapatlah nak g umah dia..nih ade siket pic dier untuk tatapan..
ahh..dulu zaman bercinte korang asyik makan kat kedai mamak celah bangunan dekat bandar baru klang tuh...

baguslah..akhirnye ko kawen gak



lawa songkok bro..



heh..kalu korang nak tau..beliaulah yang memberikan aku nama se7en...nak tau kenapa orang panggil aku se7en..herm..biarlah rahsia..edi ni aku kenal mase aku dok kat klang..join bebudak skuter group dier..mase tuh dier bawak ghilera kebanggan dia..dah hampir 6 tahun aku tak jumpe dia..aku balek johor je terus tak jumpe dengan die dan kengkawan kat sane lagi..yang aku tau pejal dah kawen..ucop..pejal..pijan..ujang..pijan..tu je yang aku tau..herm..kepada korang..aku ucapkan selamat pengantin baru dan lama..semoga anak-anak kita boleh jadik member..ameen...

2 comments:

Maria Hadiey said...

dah hensem dah.... rambut pun dah pendek....x de lg rambut afro... dunia dah maju... eddi pun dah berubah.. se7?wujud lg ke?

halimunanisasi said...

se7en?..ke arah kepupusan..