Sunday, November 30, 2008

small mira club (SMC)

mem dengan kak alya bersama hello kitty wak kemelah..barang paling rare ialah parking mark hello kitty..gerek seyy..
haha..kali nih meriah siket..mem dengan kak alya bersame power puff MIRA kepunyaan along..


whp7595..produa daihatsu moderno limited yang menggunakan nadi l500s single cam..

bebudak SMC..pertembungan 3 dimensi..smc segamat..smc keluang..smc jb..aku bukan smc..aku nih kire parti bebas la sebab aku tak pakai barang fiber...wakaka




akupun tak tau ape yang rare..krete stendetpun bleh join smc..memang mesra alam..wakkaka




sehari bersama SMC
sabtu malam..
aku kuar g makan dengan mem aku kt senibong..makan nasik lemak senibong lah kan..so lepas makan aku pun pergi lah ronda2 kat area jb nih..aku tak tau nak jalan ke mane..so aku ajak lah mem aku pusing danga..lagipun anak sedare aku nak g wiwi..so akupun singgah lah kat danga..biler dah masuk danga tuh aku pun mcm biase lah bakar2 line dulu..keceeng keceeng!!..mase aku dok sebok bakar line tuh..mem aku suruh benti...dier cakap ader orang lambai tangan(panggil aku)..akupun benti lah..ehh..budak SMC..mase tuh baru aku ingat minggu nih bebudak smc ade trn jb sebab diorang ade bowling fest kat sini..acah2 gath diorang lah kan...so mlm tuh aku pun lepaklah dengan diorang..so mase lepak dengan diorang nih diorang asyik sebok citer pasal smc..sebenarnye aku nih bekas ahli smc..kire smc first model lah....otai2..aku blah harituh pun sebab aku bosan dengan group nih..wakaka..kisah lame...bialah..janji kitorang terus berkawan dan akan mewariskan kereta kitorang pada generasi yang akan datang....sekian

2 comments:

Maria Hadiey said...

kalau kete tu dah abis bayar, nak juga saya jadi pewaris..

halimunanisasi said...

pewaris bukan sebaye lah