Thursday, November 27, 2008

persatuan ibu mengandung

hehe..topik yang besh..kat opis aku nih ade 3 orang ibu mengandung..2 orang perutnye dah membesar dah..lagi sorang maintain lagi..herm..ape perasaan diorang ekk..jom kite tengok perbualan aku dengan diorang

aku:kak bes tak ngandung kak
kak telipon: bes gak..tapi penat lah..maklumlah bawak budak ke hulu ke hilir..bukan senang tau..

aku:kak baby nih agak2 boy ke girl kak
akak HEA: suprise..akupun tak tau..first born..biarlah rahsia

aku:mas dah berape lama mas
mas: 2 - 3 bulan..
aku:abang bukan tanye berapa bulan kandungan..aku tanye berapa lama tak mendapat..wakaka

herm bestnye tengok ibu mengandung..aku? aku tak mengandung..tapi bini aku yang akan mengandung..bila? herm..akupun tak tau..ape yang aku boleh cakap..bila tiba masanya ia akan mengandung..aku sedang berusaha..ade rezeki maka kembunglah perut bini aku..

ade lagi 1 bende yang baru aku tau..maaf kalau bahasa aku nih terlalu kasar...tuhan tuh maha adil..kalau die nak..maka dah pasti dia akan berikan kepada hambanya tu...

so kepada bini aku..cepat2lah mengandung..perempuan mengandung nih seksi tau..hehe

2 comments:

Maria Hadiey said...

siott je la papa ni tau... ntah apa2 ntah....semua tu rezeki drp Allah... Dia yang Maha Kuasa...

halimunanisasi said...

yolah...