Wednesday, November 26, 2008

rock the world 8


yeah..aku tak sabar nak g rock the world nanti..aku ah bagitau jai dah yang aku nak g rtw8 nanti..aku tak kire..aku nak g gak..bini aku sebok nak g mawi kawen..aku dah cakap..kalu orang tak jemput..wat pe nak g..lainlah kalu mamat tu jemput aku..memang kompom aku g..nih kad pun takder..lepas tuh sebok nak buat 1 tarikh dengan rock the world..world gak kan..so tak payah lah nak g umah mawi world tuh..semak je...issshhh..pening aku..
seorang isteri yang baik kene dengar cakap suami yang besh..

3 comments:

Maria Hadiey said...

AAhhh.... papa nak gi rock the world, papa g lah... x dapat gi majlis mawi pun x per lah... amam nak duk umah tgk mawi live ...huhuhu...

halimunanisasi said...

sebagai isteri yang baik...kene ikut cakap suami..

Maria Hadiey said...

eleh....kalau suami cakap suruh pergi masjid... kompem isteri tu ikut cakap.... x tgk mawi pun x pe lah... ni nak gi konsert... huhu.... baik duk umah jek.. isteri minta nak duk umah je... bukan minta nak gi mana pun.. suami patut bangga de isteri yang nak duk umah jek..huhu