Tuesday, October 20, 2009

gua jatuh motor!

serius beb..sakit giler!


semalam gua jatuh motor beb..seingat gua last gua jatuh motor 3 tahun yang lepas..jom..ikuti kisah gua yang tak berapa nak tragis ni..





1.15pm - gua ajak bini gua balek skali ke rumah..tapi beliau tak nak..tak pe lah..gua layan sorang2 je lah balek rumah





1.30pm - gua gerak dari rumah lepas amek telepon bimbit gua..gua bawak moto tak laju beb..40 km/h..lepas traffic light kg. melayu menuju ke traffic light larkin perdane..tibe-tibe tanpa gua sangke gua tertarik brake dengan kuat..dah ujan lu orang tau je lah kan jalan pun licin..lepas tu..zass..bersepah gua kat depan tu..nasib tak langgar kereta orang..





1.34pm - ade sorang brader yang kebetulan lalu kat sebelah gua tolong gua..sambil tolong gua tu dier pun cakap " biaselah bang..bende nak jadik"..gua pun buat2 lah tersenyum..dan hati gua berkata "siot je..lu ingat gua rancang ke nak bersepah nih"..





1.36pm - gua dengan keadaan terluka..meneruskan perjalanan gua ke kampus..





so kepada bro2 dgn sis2 yang membaca kisah gua..ingatlah..punca gua terjatuh sebab jalan licin..bukan gua sesuka nak buat kaki gua bercalar!





p.s lepas nih gua berazam takkan jatuh moto lagik...

3 comments:

Muhd Firdaus said...

Jangan pilih jalan HITAM...

Muhd Firdaus said...

Jangan Pilih Jalan HITAM..

Nur Shahirah said...

pilih lah jalan putih hahahaha