Wednesday, April 8, 2009

mat rempit durjana

gua ingat dulu
mase gua ade moto..
gua merempit gak..
bawak skuter..
cilok sane sini..
langgar roadblock..
fuck pak polisi..
langgar lampu syarat..
sampai member gua meninggal..
skrg nih..
mat rempit makin kuang ajoo..
ingat bagus sangat ke..
sound orang sukati bapak dier..
beliau ingat..
bapak beliau tu PM yang baru lantik ke..
dunia dah berubah..
zaman semakin maju..
mane de orang main moto lagi..
insaflah...
belilah kereta..
main kereta..
tukar enjin..
lepas tu endos..
baru boleh layan road block!
kepada sahabatku..
kumpullah duit..
beli mentol lampu motor yang baru..
agar kehidupan mu di sinari oleh cahaya lampu!

2 comments:

Matjai said...

"kumpullah duit..
beli mentol lampu motor yang baru.."

Damn! gua terasa. ahaha

halimunanisasi said...

jai..gua tak bermaksudkan lu..haha...